غرق شدن
n i g h t - n a m a


صفحه اول
پروفايل من
قالب هاي نايت نما



جمعه 31 خرداد 1392 | 23:13 |

این طور نمیشود..

باید همیشه یک غریق نجات کنارم باشد

غرق فکرت شدن اصلا دست خودم نیست



نظرات شما عزیزان:

وروجک
ساعت23:28---31 خرداد 1392
خیلی قشنگ بود خیلی حال کردم خوشحال میشم یه سری به من بزنی اگه موافقی تبادل لینک کنیمwww.vooroojak2013.loxblog.com



shaghayegh
ساعت23:25---31 خرداد 1392
اینو کسی برام فرستاده مال من نیست
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: